søndag den 19. maj 2013

Snart er det uigenkaldeligt....

Åh hvor gør det ondt at skulle sige farvel...
Der er så meget du har fortalt om dig selv, jeg ville ønske jeg kunne huske nu
Der er så meget jeg ville spørge dig om, og fortælle dig...
Det vælter frem med ting jeg ville fortælle dig, fordi det er ved at være for sent...vi er ved enden snart..

Jeg kan ikke det her! Jeg vil ikke det her..... det gør så f******* ONDT indeni
Jeg har ikke mange mennesker i mit liv, og det er langt fra alle der betyder så meget for mig...faktisk kun 2...og nu mister jeg den ene... jeg kan næsten ikke bære det...
Mit hjerte flyder over af smerte og savn.....
Snart er det uigenkaldeligt.....
Jeg tror jeg dør......

Her er sangen fra tidligere omskrevet..


I will remember you
Will you remember me?

I'm so tired but I can't sleep
Standin' on the edge of something much too deep
It's funny how I feel so much but I cannot say a word
I'm screaming inside, but I can't be heard

But I will remember you
Will you remember me?


I'm so afraid to love you, but more afraid to loose
Clinging to a past that doesn't let me choose
Once there was a darkness, deep and endless night
You gave me everything you had, oh you gave me light

And I will remember you
Will you remember me?


Håber jeg kan sove lidt nu..
nat nat derude i blogland <3


4 kommentarer:

  1. Årh altså, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive. Jeg føler så meget med dig og bliver helt ked af det indeni over, at du skal igennem dette. Jeg ødelægges selv totalt af farveller. Det er frygteligt. Sender dig knus og tanker <3
    Må jeg spørge, hvem det er?

    SvarSlet
    Svar
    1. hov glemte at trykke svar.....så mit svar er kommet ind som en kommentar...men håber du får besked alligevel :)

      Slet
  2. tak søde krokodulle...det er min støtteperson fra kommunen. Jeg får en ny...men det føler jeg bare ikke jeg kan bruge til en skid. I hvert fald har jeg slet ikkelyst til at lære andre at kende...men det er jo nødvendigt jeg har én så må affinde mig.. suk. Hader det! Men altså den nye er sikkert sød. Der vil bare aldrig komme en som hende jeg mister....det er helt sikkert.
    <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik mail om begge dine svar :-)
      Årg, jeg hader virkelig også sådan noget. Jeg går også helt i stykker, når der er folk, der forsvinder. Så får man en ny - og hvad så? Vi er skrøbelige mennesker, og så let er det bare ikke. Selvom man med fornuften (måske) kan acceptere grunden til, at den gamle stopper, så hjælper fornuft bare ikke en sådan situation. For mig i hvert fald. Føler med dig!

      KNUS<3

      Slet