onsdag den 20. marts 2013

Gode dage :)

Hej Blogland :)
Jeg har haft nogle super effektive dage, så har ikke haft ro over mig til at sætte mig og skrive...men her kommer altså så et lille pip fra mig :)
Der er endelig lidt ro over feltet...her er roligt, enkelt og ordenligt....nyder mit hjem, når det er! :)
Jeg elsker sne....ved godt de fleste er ved at brække sig over mere sne...men af eller anden grund elsker jeg det bare.....men synes snart man bør snakke om at rykke julen.....til februar eller marts...:) Elsker hvid jul...!
Nå det var vist et sidespor... jeg har det egentlig ret godt :) Mit ordentlige hjem giver mig et roligere fundament...men denne gang er ekstasen lidt udeblevet.... Jeg plejer at komme ordenlig op i omdrejninger når her endelig er rent, og får lavet en masse kreativt...denne gang ikke endnu...
Jeg vågner flere gange hver nat, og er virkelig ked af det....jeg ved ikke hvorfor....føler bare min krop græder...sådan kræmper sammen, som hvis jeg græd rigtig meget....det er lidt hårdt at vågne sådan, og det tager altid lidt tid at falde til ro igen og falde i søvn igen...
Det føles som om min overkrop er blevet udhulet med en ske.....tomt og tungt og sørgeligt :(
Det er bare så mærkeligt, at jeg slet ikke kan komme i tanker hvad jeg er ked af..?
Jeg er helt sikkert ked af noget....noget ordløst måske? Det er i hvert fald meget kropsligt.
Om dagen mærker jeg kun svagt denne tristhed eller ikke....så tænker at jeg bare må slå det hen...blir i hvert fald ikke klogere af at tænke over det igen og igen....
Jeg har også nogle drømme.....om mennesker der er betydningfulde for mig...ikke noget stort, men bare at de så at sige er statister i min drøm...deres tilstedeværelse...i en meningsløs sammenhæng...er nok til at jeg vågner med denne her tunge tunge sorg.. hvad fanden sker der lige?? Er det fordi jeg er ved at knytte mig til hende??
Er det så farligt??
Det giver mig kvalme....så stærk er sorgen...
Jeg har lyst til at kaste op.......over mig selv......over hende..... over det hun betyder for mig? eller alt det hun kunne betyde for mig??
Jeg er forvirret....


               ***

Ingen kommentarer:

Send en kommentar