mandag den 29. april 2013

Her går det lidt op og ned

pip pip...
to skridt frem og ét tilbage.....sådan når man da et stykke....dog på den dobbelte tid, men så længe det går fremad.... :)  der er lige pt ferie igen....den slutter dog onsdag.... nogen gange virker det næsten helt så uoverskueligt som det gør inden den starter....puh, hverdagen er ikke en dans på roser heller....ved snart ikke hvad jeg foretrækker.....men nu nok alligevel hverdagen...når den første begynder vanskelighed er stået igennem, og smerten igen er blevet en vane......så mærker man slet ikke kontrasten mere......før det hele ændrer sig igen.. rammerne falder fra hinanden.....kontakten overtages af stilheden....tomheden.....dage uden rammer....uden spejling.....uden at kunne se mig selv.
Fokuser på spejlet..... snart er det hele ovre igen....og dagene er blevet hverdag igen.


2 kommentarer:

  1. Årh, hvor jeg kender det! Jeg er også mest til hverdag, faste rammer, spejling og rutiner.

    To skridt frem og et tilbage, det er okay. Sådan danser jeg også selv bedst ;) Ej, jeg mener det. Jeg synes, det er sejt!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. årh tak Krokodulle, du er altid så sød og forstående <3 tak <3

      Slet