tirsdag den 23. april 2013

Rundtosset

nåh men, hvor blev jeg lige af?........påskeferien gik ret dårligt. Røg 4 kg ned under min kurve....kæmper for at komme op igen...der var timeout varsler, så jeg kæmper virkelig...men jeg er rundforvirret for tiden...desorienteret....forvirret...zombi-agtig...og ikke mindst rundtosset.....ved ikke en skid pt....andet end jeg kæmper....holder mig oven vande ved at snurre rundt, så ingenting står stille....så ikke jeg stopper op og mærker livet fanget i et smertende sekundt....orker ikke mærke....vil bare blive ved med at snurre rundt og rundt....og lade tiden gå.......gå væk.....forsvinde......væk fra denne her verden.

8 kommentarer:

  1. Øv, det lyder som noget rod, du går rundt i lige nu. Og det lyder tungt og ubehageligt. Håber, det lykkes dig at kæmpe dig op igen! <3
    Jeg har nu et lidt ambivalent forhold til de timeout trusler.. Mig har de aldrig virket konstruktivt på... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. næh, de virker heller ikke konstruktivt på mig desværre :(

      Slet
  2. Det samme her - her virkede de heller ikke som de skulle. Men okay, hver gang de varslede time-out, hvis jeg tabte mig, udsatte de det alligevel. På den led blev jeg mere og mere ligeglad 'for de gjorde det jo alligevel ikke..'

    Søde Kamelia, jeg håber snart at det vender lidt. Det fortjener du!

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde mælkebøttepige <3 Jeg er hundeangst for at de faktisk gør noget ved det....kæmper alt jeg kan...

      Slet
  3. På et tidspunkt gør de, det er helt sikkert.. Jeg håber, at du snart får det vendt. Kæmp, min kære!

    SvarSlet
    Svar
    1. Undskyld, jeg mænger mig - Kamelia, du må slette min kommentar, hvis det er for upassende at spørge om noget helt andet i denne tråd :-)
      Men Mælkebøttepige, nu er jeg stødt på dig i kommentarerne på flere af de blogs, jeg følger. Og jeg bliver virkelig interesseret i at læse din, men kan se, at man skal være inviteret. Kunne du være interesseret i en ny læser? Det er helt okay, hvis ikke :-)

      Slet
    2. Ja, det må du gerne :-) Du kan sende mig en mail på maelkeboettepigen@live.dk , så sender jeg dig en invitation :-)

      Slet