lørdag den 4. maj 2013

et lille pip

Her går det fremad....befinder mig i noget der føles som en ugelang binge....har taget et kilo på siden påsken....så det er jo godt nok (siger de kloge) Selv har jeg det rigtig skidt med det! Anoreksien vil ikke lade mig lukke et øje om natten....først efter 4-5 timers internal-beating falder jeg udmattet i søvn.....så om dagen er jeg utrolig træt...og føler ikke jeg laver andet end at spise spise spise......shit hvor jeg hader at have det sådan her! Utroligt at det skal være så skide svært at tage på igen, selvom jeg tabte det hele så hurtigt....jeg mener jeg kan jo knap nok ha nået at vænne mig til en lettere krop?......men når det så er sagt, så er det i vægttabet jeg genfinder mig selv...min selvfølelse, min kropsfornemmelse, min jordforbindelse...mit jeg! Og derfor er det hele bare så rædselsfuldt når jeg skal slippe det igen. Det føles så trygt og genkendeligt endelig at have fundet sig selv igen...... og så skal jeg med det samme opgive det hele igen. Suk!
brok fra mig idag...

4 kommentarer:

  1. Jeg har ikke så meget klogt at sige. Gid jeg havde. Kan genkende det hele, men har ikke rigtig nogen trylleformular. Det ville være rart, at det fandtes.

    Tænker på dig! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde mælkebøtteprinsesse <3 (hehe jeg tillod mig lige at lave det om <3 da du er sådan en fin pige <3 ) jeg ville virkelig også ønske der fandtes en trylleformular..... suk!

      Slet
  2. Det er okay at brokke - det ville jeg også gøre :-)
    Jeg kender det fra mig selv. Det er så let at tabe sig og så svært at tage det hele på igen. Som Mælkebøttepigen siger, har jeg heller ikke lige de gyldne ord til at gøre det hele lettere. Men jeg har forståelse for dig, og jeg anerkender din kamp!

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak lille krokodulle <3 Det betyder meget at nogen genkender og ikke mindst anerkender ens kamp <3 Jeg tror simpelthen ikke de gyldne ord findes, i den her sammenhæng...tror healingen sker når man oplever følelser af tryghed og nærhed...og det kan desværre ikke "indtages" "fordøjes" eller "omsættes" til noget blot som ord - ville dog ønske det <3

      Slet